شناسهٔ خبر: 126925 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه ارتباطی ۱۴۴ روستا در قزوین بازگشایی شد

بازگشایی راه روستایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:از ۱۸۵راه روستایی که براثر بارش برف و کولاک مسدود شده بودند تاکنون راه ۱۴۴ روستا با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی گفت:عملیات بازگشایی ۴۱ راه روستایی باقی‌مانده نیز از امروز سه‌شنبه آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد:در طول ۱۰ روز گذشته این سومین بار است که راه های روستایی استان به دلیل بارش برف و کولاک مسدود می‌شوند.

حق‌لطفی ادامه داد:بر اثر بارش برف و کولاک طی چند روز اخیر ۴۰۰راهدار استان در قالب ۲۶ تیم از همان آغاز بارش برف با برفروبی و نمک پاشی راه ها تلاش کردند تا هیچ کدام از محورهای شریانی و اصلی استان برای لحظه‌ای مسدود نشود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه براساس پیش بینی هواشناسی سامانه بارشی جدیدی نیز  از سه شنبه شب وارد استان می شود گفت:نیروهای راهدار در آماده باش کامل برای اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند تا به محض شروع بارش برف عملیات برفروبی را آغاز کنند.

حق‌لطفی از هموطنان خواست ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری در صورت سفر نیز نسبت به سالم بودن وسیله نقلیه اطمینان کسب کرده و با پلیس و نیروهای راهدار مستقر در جاده‌ها همکاری کنند.